Przewodnik po współpracy z Wedding Alchemy®

Photo Bardo 14

Dzień dobry!

Jestem ogromnie podekscydowana na naszą współpracę i jeszcze raz dziękuję za zaufanie – zrobię wszystko, aby wspólne planowania było dla Was wyjątkowym przeżyciem.


Domyślam się, że najprawdopodobniej jest to pierwsza Wasza
współpraca z wedding plannerem, w związku z czym możecie mieć ogrom pytań w tym zakresie.


Przygotowałam ten przewodnik, aby móc odpowiednio kształtować Wasze
oczekiwania i odpowiedzieć pytania, które najczęściej pojawiają się w trakcie
współpracy.


Wasza szczera opinia jest dla mnie niezwykle ważna – jestem otwarta na każdą informację zwrotną, niezależnie od tego na jakim etapie przygotowań jesteśmy.

Pamiętajcie, że dla mnie jesteście przede wszystkim partnerami, co oznacza transparentność relacji i wspieranie Was w podejmowaniu świadomych decyzji poprzez swoją ekspercką wiedzę i doświadczenie.

Wedding Alchemy® to śluby i wesela większe, niż marzenia!

Pozdrawiam,

Valentina

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE NA TEMAT ZASAD WSPÓŁPRACY

1. Godziny pracy i moja dostępność dla Was

Mimo tego, że tak naprawdę pracuję o różnej porze standardowo jestem dostępna dla Was, moich Par Młodych w godzinach od 9:30 do 16:00 czasu polskiego w poniedziałki, środy i piątki.

Spotkania poza poniedziałkiem, środą i piątkiem są możliwe, jeśli wymaga tego sytuacja, umawiamy je z wyprzedzeniem.

W okresie sezonu weselnego, kiedy pracuję także w weekendy, poniedziałki są moimi dniami wolnymi.

Dostępność w weekendy:

Nie sprawdzam korespondencji i nie odpisuję na wiadomości w weekendy.

W sezonie moja dostępność w weekendy jest mocno ograniczona – jeśli nie mam realizacji weselnej, regeneruje się i spędzam czas z rodziną.

Poza sezonem jeśli wymaga tego sytuacja, spotkanie w weekend jest możliwe, umawiamy je z wyprzedzeniem.

2. Sposób kontaktu

Jest to bardzo ważne, żeby jak najwięcej informacji i komunikacji między nami odbywało się za pomocą tej platformy – dzięki temu unikniemy chaosu
komunikacyjnego i dezorganizacji.

Jestem dostępna dla Was na spotkania on-line – możecie zarezerwować takie spotkanie co drugi tydzień, żeby omówić nurtujące Was kwestie.
Aby zarezerwować termin rozmowy, sprawdźcie proszę mój kalendarz pod tym linkiem:

Proszę również, abyście przed spotkaniem przesłali do mnie swoją listę pytań – będę mogła lepiej przygotować się do spotkania

Jak już wspomniałam, będziemy wykorzystywać That’s The One (i czasami z e-mail), oraz wideo-rozmowy do komunikacji. Dlatego chciałabym prosić Was o nie używanie Whatsapp / Messenger / SMS’y etc. do komunikacji ze mną w zakresie planowania wesela. Unikniemy dzięki temu chaosu komunikacyjnego, który jest uciążliwy zarówno dla Was jak i dla mnie.

Na komunikację przez Whatsapp prechodzimy bezpośrednio przed weselem – ok. 2 tygodnie przed, kiedy już jesteśmy na etapie realizacji i potzebujemy natychmiastowej komunikacji.

3. Czas na odpowiedź – moją i Waszą 🙂

Zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania jak najszybciej, ale standardowy czas odpowiedzi to maksymalnie 3 dni robocze. W większości przypadków czas mojej odpowiedzi zależy od tego jak szybko otrzymam informację zwrotną od odpowiedniego usługodawcy. W przypadku opóźnienia, będę dawała Wam znać.

Proszę jednak, abyscie wzięli pod uwagę, że czasami wiadomość może się zagubić w gąszczu komunikacji. W tym przypadku poproszę, aby się przypomnieć 🙂

Standardowy czas na odpowiedź dla Was został częściowo opisany w naszej umowie i jest to:

  • max. 7 dni na podjęcie decyzji / wysłanie dodatkowych pytań odnośnie przedstawionej oferty
  • max. 7 dni na akceptację / podpisanie umowy z usługodawcą, którego zatwierdziliście
  • w pozostałych kwestiach – proszę o sprawdzanie powiadomień z portalu / maili przynajmniej raz w tygodniu i odpowiadanie na moje pytania

!!! Najlepszym sposobem na efektywne planowanie wesela z wedding plannerem są regularne spotkania online, podczas których omawiamy wszystko na bieżąco, dzielimy się spostrzeżeniami, wyjaśniamy to co nie jest jasne / zrozumiałe itp.

Ważne: decyzja podejmowana i przekazywana do realizacji przez jedno z Was jest dla mnie wiążąca. Jeśli po przekazaniu decyzji do realizacji, z jakiegoś powodu zmieniacie zdanie – praca związana z aktualizacją / zmianą zamówienia jest rozliczana dodatkowo (ponad ustalone wynasgrodzenie) według stawki godzinowej 250 zł/godzina.

Dlatego, jeśli do podjęcia decyzji jedno z Was wymaga konsultacji z drugą połówką (lub osobą trzecią, nie będącą stroną umowy), proszę, aby wszystkie osoby decyzyjne brały udzał w naszych spotkaniach.

4. Spotkania osobiste / wizyty w Polsce związane z planowaniem uroczystości

Planując wizytę związaną z organizacją wesela, proszę Was o uzgodnienie termninu ze mną (dla Par Młodych, przylatujących z zagranicy: proszę Was mnie o informowanie o tym najlepiej z 2-3 miesięcznym wyprzedzeniem) – wtedy będę mogła także odpowiednio zarezerwować dla Was czas w moim kalendarzu i umówić spotkania z usługodawcami itp.


Proszę także, żebyście planowali swoją wizytę w taki sposób, aby mieć co najmniej 1-2 dni w ciągu tygodnia na spotkania z usługodawcami – pamietajcie proszę, że piątki i weekendy czas weselnych realizacji i imprez, więc będzie nam najciężej zgrać terminy.


Wszystkie informacje odnośnie umówionych spotkań, łącznie z adresem, numerami kontaktowymi do usługodawców zostaną wysłane jako zaproszenia w kalendarzu iCal / Google – tak, abyście mieli do nich dostęp z poziomu swojego telefonu.

5. Przerwy w planowaniu Waszej uroczystości

Jeśli będziecie planować wakacje / nie będziecie dostępni – dajce proszę znać o tym z wyprzedzeniem.

Ja również będę informować Was o tym, kiedy nie będę dostępna. Zazwyczaj staram się mieć dłuższą przerwę w okolicy Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku, zimowej przerwy szkolnej, na początku maja i w październiku.

6. Terminy płatności

  • Wszystkie terminy i kwoty płatności są dostępne w zakładce “Vendor Hub” w That’s The One -> wizytówka danego usługodawcy -> Details -> “Payment schedule”. Dane do płatności udostępniam Wam na bieżąco bądź są uzupełnione w rubryce “Bank details” dla danego usługodawcy
  • O zbliżającym się terminie płatności dla danego usługodawcy zostanie poinformowani poprzez maila systemowego z platformy That’s The One pod tytułem “TTO Weekly Planning Reminder” / nadawca to nina@mail.thatstheone.com. Maile z powiadomieniami są wysyłane co piątek
  • Proszę Was o pilnowanie i trzymanie się terminów płatności – płatność z opóźnieniem, jak i z mocnym wyprzedzeniem może być dla drugiej strony bardzo problematyczna. W przypadku o powiadomieniu o przekroczeniu terminu płatności – proszę o potraktowanie tego prioretywowo

7. Plan przygotowań

Niżej przygotowałam dla Was krótkie podsumowanie poszczególnych etapów organizacji ślubu i wesela.

Indywidualny harmonogram z datami znajdziecie na profilu Waszego wesela w portalu That’s The One -> zakładka To Do.

Etap opracowania koncepcji

  • Przygotowanie listy gości
  • Przedstawienie inspiracji, dokładne zapoznanie się z Waszymi potrzebami
  • Omówienie wstępnego planu dnia
  • Opracowanie i zatwierdzenie wstępnego budżetu uroczystości
  • Wysłanie “Save the Date” do gości

Etap planowania

  • Zatrudnienie podstawowych usługodawców:
    • foto/wideo,
    • muzyka,
    • dekorator,
    • styliści od makijażu i fryzury
    • usługodawcy, którzy są prioretytowi dla Was
  • Praca nad zaproszeniami i wysyłka
  • Doprecyzowanie planu uroczystości
  • Degustacja i wybór menu weselnego
  • Uzupełnienie dodatkowymi elementami – projekt i tekst papeterii, dodatkowe atrakcje

Etap komunikacji z gośćmi

  • Zebranie potwierdzenia przybycia od gości
  • Dopracowanie menu pod względem wymagań dietetycznych
  • Zamówienie dodatkowych usług – transporty dla gości, animacje da dzieci, noclegi dla gości
  • Podsumowanie i aktualizacja zamówień zgodnie z liczbą gości:
    • potwierdzenie liczby gości w obiekcie
    • aktualizacja zamówienia wynajmu mebli i elementów dekoracyjnych
    • potwierdzenie finalnej liczby u dekoratorów
    • aktualizacja zamówienia tortu i słodkości
    • podsumowanie zamówienia papeterii weselnej: plan stołów, menu, winietki itp.

Etap koordynacji

  • Przygotowanie finalnego planu dnia ślubu i wesela, rozbudowanego o montaże / demontaże itp.
  • Przygotowanie indywidualnych harmonogramów i wysłanie ich do usługodawców weselnych – zebranie informacji zwrotnej, aktualizacja, ponowne konsultacje
  • Briefing z ekipą montażową – dekoratorzy, oświetlenie, muzyka, wypożyczalnie mebli itp.
  • Briefing z managerem obiektu – montaże / demontaże, dodatkowe zamówienia, zakwaterowanie gości, serwis
  • Przygotowanie finalnej listy rozliczeń z usługodawcami
  • Finalne spotkanie z Wami / Parą Młodą w obiekcie weselnym, aby omówić wszystkie etapy dnia ślubu i wesela, podsumować, wprowadzić ostatnie poprawki
  • Koordynacja montaży, przebiegu uroczystości (łącznie z wszystkimi wydarzeniami towarzyszącymi) oraz demontaży po uroczystości

Etap podsumowania

  • Spotkanie podsumowujące z Wami w celu omówienia przebiegu uroczystości

______________________________

Bardzo dziękuję Wam, że poświęciliście swój czas na zapoznanie się z tym przewodnikiem. Proszę wracajcie do niego za każdym razem, kiedy będziecie mieli pytania lub wątpliwości nt. przebiegu naszej współpracy.

W przypadku dodatkowych pytań – jestem do Waszej dyspozycji.

Jeszcze raz dziękuję Wam za zaufanie – jestem podekscytowana, że mogę towarzyszyć Wam w tej wyjątkowej podróży!

Pozdrawiam,

Valentina

Czas się spotkać!